فیشیال و پاکسازی پوست :

فیشیال یک روش رایج و محبوب برای داشتن پوستی سالم و شاداب است. این روش کاملا غیرتهاجمی و بدون درد است که در هر جلسه به مدت 1 تا 2 ساعت روی پوست انجام میشود.

فیشیال در واقع مراقبت پوست و پاکسازی تخصص متناسب با نوع پوست شماست که در چند مرحله به کمک مواد و دستکاه های پیشرفته و به روز در کلینیک مده آ انجام میگیرد.فیشیال دو نوع دارد مراقبتی و درمانی. فیشیال مراقبتی برای تمام افراد ضروری ست.حتی کسانی که هیچ عارضه پوستی ندارند برای حفظ شادابی و سلامت پ.ستشان به این نوع فیشال ماهانه نیاز دارند.

اما فیشیال درمانی مختص افرادی ست که عارضه پوستی بارز(لک،جوش،جای جوش و …) دارند که اهداف درمانی توسط بیوتیشن تعیین میشود.

مزایای فیشیال :

رفع مشکلات پوستی رایج در یک جلسه مانند کومودون و جوش های سرسیاه و سرسفید، تیرگی و کدری پوست
پاکسازی پوست از آلودگی و باکتری ها
رفع و کاهش چربی های زاید و کوچک کردن منافذ در پوست های چرب
ماساژ و افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی بیشتر به پوست
یکدست و یکرنگ شدن پوست
رفع گودی، تیرگی و چروک دور چشم
جوانسازی و درمان چین و چروک سطحی پوست
شادابی و درخشندگی پوست
آبرسانی و افزایش رطوبت درپ پوست های خشک

مراحل فیشیال و پاکسازی پوست :

قبل از هر چیز بعد از ورود شما به کلینیک مده آ بیوتیشن و کارشناس پوست ما از شما مشاوره پوستی به عمل می آورد. این مشاوره شامل سوالاتی در مورد سبک زندگی، تغذیه،بیماریها،داروهای مصرفی،نوع پوست و … میباشد. بعد از تکمیل فرآیند مشاوره حوله مخصوص به شما داده میشود و آماده انجام فیشیال میشوید. قبل از انجام هر مرحله ماساژ مخصوص سر و گردن و دکلته که به ماساژ ولکام معروف است دریافت میکنید و بعد مراحل فیشیال آغاز میشود.

مرحله اول : پاکسازی

در این مرحله پوست با شوینده و مواد مخصوص نوع پوست شما تمیز میشود و این پاکسازی تمام آلودگی و میکروب های سطح پوست و منافذ شما را تمیز میکند. در این مرحله مشکلات پوستی مثل جوش ها و کومودون های سرسیاه و زیر پوستی ،لک،چروک ها نمایان و بررسی میشوند.

مرحله دوم : بخار

بخور دادن در این مرحله به منظور پاکسازی عمیق تر و باز شدن منافذ شما انجام میگیرد تا پوست برای مراحل بعدی فیشیال آماده شود.همچین کومودون ها و جوش ها نرم میشوند تا برای تخلیه آماده شوند. بخور همچنین باعث ریلکس شدن و آرامش شما میشود.

مرحله سوم : لایه برداری

روی سطح پوست هر فرد هر 28 روز یکبار لایه ای ضخیم و آلوده ای تشکیل میشود که به آن لایه شاخی یا لایه مرده پوست میگویند که این لایه به مرور روزنه و منافذ را مسدود کرده و آلودگی بسیاری را در زیر خود محبوس میکند که علت اکثر مشکلات رایج پوست مانند جوش،لک و … است که در پوست های چرب چربی هم محبوس میشود و مشکلات را چند برابر میکند. به همین علت هر پوست به فیشیال ماهانه و 28 روز یکبار نیاز دارد تا ایت لایه مرده حذف شود. برداشتن سلول های مرده لایه شاخی به کمک لایه برداری ممکن است. این لایه برداری میتواند به کمک مواد ها یا اسید ها باشد که به آن پیلینگ شیمیایی میگویند یا به کمک دستگاه های به روز مانند اسکرابر ، میکرودرم،درن و … باشد که به آن پیلینگ مکانیکی میگویند. در کلینیک زیبایی مده آ از به روزترین و قدرتمندترین دستکاه ها و مواد برای لایه برداری استفاده میشود.

مرحله چهارم : درمان

در این مرحله مطابق با نوع و مشکل پوستی زیباجو بیوتیشن برنامه و اهداف مشخصی تعیین مبکند.در این مرحله درمان به کمک سرم ها و ویال ها،دستگاه های به روز و نوردرمانی،تخلیه کومودون،درمان جوش و … را شامل میشود.

مرحله پنجم : ماسک ها

در این مرحله ماسک متناسب نوع و عارضه پوستی شما انتخاب و روی صورت شما قرار میگیرد.

مرحله ششم : مرحله پایانی

مرحله پایانی متناسب با نوع پوست و عارضه شما همگام با مرحله درمان انجام میشود تا مرحله درمان زیباجو تکمیل شود. خدماتی مانند گوی یخ و بخار سرد و …

مرحله هفتم : ضدآفتاب

فیشیال به پایان میرسد و به دلیل اینکه پوست بعد از لایه برداری حساس شده است از ضد آفتاب مخصوص پوست شما استفاده مشود تا با کمترین عارضه بعد از فیشیال به خانه بروید. در پایان فیشیال بیوتیشن و کارشناس پوست به شما روتین مخصوص و نسخه درمانی مخصوص پوست شما را میدهد تا بهترین نتیجه درمان را از مرحله فیشیال داشته باشید.
درخواست نوبت