لیزر موهای زائد :

ما در کلینیک از دستگاه سوپرانو آیس الکس دایود استفاده میکنیم ، این دستگاه هر سه طول موج اصلی رو داره که شامل :
الکس : مناسب پوست های روشن
دایود : پوست های تیره
اندیاگ : نواحی تیره بدن و پوست های برنزه و افتاب گرفته
تعداد جلسات حدودا بین 8 تا 10 جلسه دستگاه تماسی هست و برای هر شخص علاوه بر اینکه کاملا ضد عفونی میشه چند لایه هم سلفون کشی میشه و برای هر شخص سلفون تعویض میشه.

عوامل موثر در جوابدهی بیشتر لیزر موهای زائد با الکس دایود 2022 :

ناحیه‌ درمانی باید عاری از هر گونه لوسیون و کرم‌های آرایشی و بهداشتی باشد. یک روز قبل از جلسه درمانی لیزر دایود ناحیه مورد نظر شیو شود. به هیچ عنوان در طول دوره درمانی نباید اقدام به کندن موها از ریشه کرد. به منظور جلوگیری از هر گونه عارضه جانبی توصیه می‌شود حتما سوابق بیماری و درمانی مراجعه‌کننده مورد بررسی قرار بگیرد. مراجعه کننده در طول جلسات درمانی نباید در معرض نور مستقیم آفتاب و برنزه کردن پوست خود قرار بگیرد. در صورت نیاز می‌توان از برخی پمادهای ضد التهاب به تجویز پزشک متخصص بهره برد.

مزایا لیزر موهای زائد با دستگاه الکس دایود 2022 :

✓ بازدهی مناسبی دارد
✓ تعداد کمتر جلسات لیزر
✓ کمک به روشن شدن پوست
✓ عمق نفوذ بیشتر
✓ تاثیر عالی روی موهای پرپشت و پرتراکم رنگ پوست را تحت پوشش قرار میدهد

تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای دستگاه لیزر الکس دایود 2022 :

به طور متوسط 6 تا 8 جلسه درمان جهت رفع مو های زائد توصیه می شود. هم چنین رعایت چرخه کامل رشد موها در نتیجه لیزر بسیار مهم و موثر است به همین دلیل فواصل بین جلسات باید 4 تا 6 هفته باشد. تعداد جلسات به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله :
  • جنسیت
  • سن
  • ضخامت مو
  • سطح هورمون ها
  • منطقه ی مورد درمان
  • پس از اتمام جلسات، دستگاه لیزر دایود عمدتا منجر به حذف دائمی 80 درصد موهای زائد شده و بقیه ی موهای باقیمانده نیز در پایان درمان به صورت کرکی و بی رنگ خواهند بود. بنابر این رضایت از نتیجه در این روش بسیار بالا می باشد.

    اقدامات قبل از درمان با دستگاه لیزر الکس دایود 2022 :

    پیش از لیزر هر ناحیه به طور کامل هر گونه آرایش یا لوسیون را از روی آن پاک کنید. دوش گرفتن و رعایت نظافت شخصی پیش از لیزر ضروری است. موهای زائد ناحیه تحت درمان باید روز قبل از درمان تراشیده شود تا 4 هفته قبل از لیزر موهای زائد بایستی از برنزه کردن اجتناب شود. برای نواحی حساس مانند بیکینی، بهتر است نیم ساعت قبل از درمان ناحیه را به پماد لیدوکایین آغشته کنید و با روکش نایلونی بپوشانید تا به خوبی جذب شود. تا 4 هفته قبل از لیزر موهای زائد، از کندن موهای زائد ناحیه مد نظر از ریشه با استفاده از ابزاری مثل  موچین، موم، موبر و یا انجام الکترولیز اجتناب کنید. قبل از درمان پزشک خود را در جریان سوابق بیماری و داروهایی که مصرف می کنید بگذارید. اگر سابقه ابتلا به ویروس تبخال یا آفت را دارید، یک جلسه قبل از لیزر نسبت به درمان آنها اقدام نمیایید تا از بیرون ریختن بیشتر این علائم جلوگیری شود. حتما پیش از شروع لیزر آزمایش های هورمونی را با تجویز پزشک انجام دهید زیرا به هم ریختگی هورمون ها نتایج لیزر را با مشکل روبرو میکند.

    اقدامات بعد از درمان با دستگاه لیزر الکس دایود 2022 :

    پوست بعد از لیزر حساس می شود و بهتر است تا چند هفته پس از لیزر از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید پرهیز کنید  در صورت  ضرورت از کرم های ضد آفتاب قوی و کلاه نقاب دار استفاده نمائید. حداقل تا 4 ساعت بعد از انجام لیزر از شستشوی ناحیه با آب یا مواد شوینده اجتناب نمایید. درصورتیکه  ناحیه درمان شما شامل نواحی حساس (مثل بیکنی و زیر بغل) می باشد از پوشیدن لباس های تنگ روی آن ها خودداری نمایید.

    لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس الکس دایود 2022 جدیدترین و پیشرفته ترین در نوع خود در کلینیک زیبایی مده آ :

    بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که استفاده از دستگاه لیزر به جهت حذف موهای زائد ممکن است در دراز مدت برای پوست مضر باشد. البته این موضوع در گذشته که از دستگاه‌های غیراستاندارد برای این کار استفاده می‌شده، صدق می‌کرده است اما در حال حاضر و با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌های فوق پیشرفته‌ای به دنیا معرفی شده است که هر کدام از آنها از قابلیت‌های بسیار ظریفی برای پاک‌سازی پوست برخوردارند. لیزر موهای زائد یکی از موثرترین و ایمن‌ترین راه‌های حذف دائمی موهای زائد بدن به حساب می‌آید.

    دستگاه لیزر الکس دایود 2022 SOPRANO ICE PLATINUM :

    این دستگاه لیزر برای پوست‌های مختلف استفاده می‌شود که طول موج‌های گوناگون آن نیز یکی از ویژگی‌های بسیار عالی آن به شمار می‌رود. شما بعد از اولین استفاده از این دستگاه کم شدن موهای زائد بدن را به طور قابل توجه‌ای مشاهده خواهید کرد.این دستگاه لیزرالکس دایود نام دارد که در حال حاضر از محبوب‌ترین دستگاه‌های رفع موی زائد بشمار می‌رود و حال این دستگاه در صدر پر استفاده‌ترین لیرزهای پوست قرار دارد.

    مزایای استفاده از دستگاه الکس دایود 2022 :

    ✓ طول موج‌ها در دستگاه‌های لیزر بسیار تعیین کننده هستند. در دستگاه لیزر الکس دایود سه طول موج خودنمایی می‌کنند که همین موضوع به نقطه عطف این دستگاه تبدیل شده است.
    ✓ با توجه به اینکه این دستگاه از سه طول موج بهره می‌برد استفاده از آن برای انواع رنگ پوست (تیره، روشن و دیگر رنگ پوست‌) بسیار مطلوب است.
    ✓ استفاده از این دستگاه با کمترین عارضه برای پوست همراه است. بعضی از دستگاه‌های لیزر، پوست را می‌سوزانند و برخی دیگر به طور کامل عمل حذف موهای زائد را انجام نمی‌دهند که طبیعتاً برای افراد آزاد دهنده خواهد بود.
    ✓ قابلیت شات زدن به صورت رولی از دیگر قابلیت‌های این دستگاه است که در کمتر دستگاه لیزری مشاهده می‌شود.
    ✓ استفاده از این دستگاه بدون هیچ نگرانی به جهت آسیب رسیدن به اپیدرم انجام خواهد شد و افراد، می‌توانند با خیال راحت از دستگاه لیزر الکس دایود استفاده کرد.
    ✓ ناگفته نماند که مدت زمان انجام حذف موهای زائد بدن توسط این دستگاه، بسیار کوتاه‌تر از دستگاه‌های دیگر است و این موضوع به توانایی و سرعت عمل آن بر‌می‌گردد.
    همین چند ویژگی برای دستگاه لیزر الکس دایود منجر شده است که بسیاری از کارشناسان استفاده از این دستگاه را نسبت به دیگر دستگاه‌ها در اولویت قرار دهند.

    میزان جوابدهی لیزر موهای زائد با دستگاه الکس دایود ( چرخه رشد مو) :

    قبل پرداختن به تعداد جلسات درمانی و میزان جوابدهی لیزر دایود، بهتر است نگاهی به چرخه رشد مو داشته باشیم. در حالت کلی مو سه مرحله را حین رشد خود پشت سر می‌گذارد. نکته جالبی که در جوابدهی لیزر دایود وجود دارد این است که هر سه مرحله بصورت همزمان سپری می‌شوند. به این معنا که شاید در آن واحد در ناحیه مشخصی از بدن موهایی وجود داشته باشند که هر کدام از آن‌ها در مرحله مختلفی هستند. در ادامه به معرفی مراحل رشد مو می‌ پردازیم :
  • آناژن (مرحله اول)
  • اولین مرحله رشد مو، مرحله آناژن است. در این مرحله فولیکول مو در حالتی سالم و دست نخورده قرار دارد. برای همین گفته می‌شود جهت رسیدن به بالاترین میزان جوابدهی لیزر دایود، باید مو در مرحله آناژن باشد. چرا که مو به ریشه وصل بوده و با ساطع شدن امواج لیزر مستقیما تحت تاثیر قرار می‌گیرد.
  • کاتاژن (مرحله دوم)
  • دومین مرحله از چرخه رشد مو آناژن نامگذاری شده است. در این مرحله رشد مو تقریبا متوقف شده است. زیرا مو به ریشه وصل نبوده و پیاز مو از بین رفته است. به همین دلیل موهایی که حین لیزر مو زائد در مرحله کاتاژن قرار دارند شانسی برای از بین رفتن ندارند. چرا که ریشه‌ای برای تخریب به کمک انرژی لیزر وجود ندارد.
  • تلوژن (مرحله سوم)
  • آخرین مرحله از چرخه رشد مو تلوژن نام دارد که موها در حالت استراحت قرار دارند. موهایی که در مرحله تلوژن قرار دارند توسط موهایی که وارد فاز آناژن شده‌اند از فولیکول بیرون انداخته می‌گردند. طبق تعریف‌های بالا می‌توان متوجه شد که بخشی از موها می‌توانند در حالت آناژن باشند. در حالی که بخشی دیگر در فاز کاتاژن و تلوژن قرار دارند. برای جوابدهی لیزر الکس دایود و هر لیزر دیگری موها باید در مرحله آناژن باشند. زیرا تنها در این مرحله مو به فولیکول (ریشه) متصل است. لذا برای مختل کردن چرخه رشد مو و حذف دائمی آن‌ها باید تمامی موها یک بار در مرحله آناژن تحت تاثیر امواج لیزر قرار بگیرند. معمولا طی شدن هر سه مرحله آناژن، کاتاژن و تلوژن یک ماه طول می‌کشد. به همین دلیل ایده‌آل‌ترین حال برای پشت سر گذاشتن جلسات درمانی لیزر مو ۴ هفته یک بار است.
    درخواست نوبت